gototopgototop

Završena biciklijada "Marija Zvijezda" Ispis E-mail
Autor: fra Damir Pavić
04. svibnja 2015.

S Božjom pomoću uspješno je Međunarodna biciklijada u čast sv. Ivanu Pavlu II. te prigodom dolaska pape Franje u Sarajevo. Na ovoj biciklijadi u kojoj su sudjelovali brojni biciklisti iz svih gradova Hrvatske i Bosne i Hercegovine koje je posjetio sv. Ivan Pavao II. aktivno je sudjelovao i Biciklistički klub "Sv. Franjo" iz Brestovsko.

Početak vožnje bio je u četvrtak, 30. travnja, kada su ispred sarajevske katedrale krenula 4 biciklista iz našega kluba. Vožnju smo započeli molitvom i fotografiranjem, a onda smo započeli prvu dionicu. Vožnja je protekla mirno i uz mnogo radosti. Prošli smo kroz grad i preko vrela Bosna nastavili dalje prema Blažuju te preko Kobilje glave sve do Kiseljaka i Brestovskog.

Slijedećega dana, 1. svibnja, na rasporedu je bila vožnja do Jajca. Ponovo ista četvorka. Zahvalni smo Bogu na prelijepom danu koje nas je poslužilo toga dana tako da smo preko Busovače, Travnika, Donjeg Vakufa uspješno okončali drugu etapu naše vožnje. Nakon smještaja zaputili smo se u svetište sv. Ive u Podmilačje, gdje su nas dočekali srdačni domaćini da čelu s fra Ilijom Stipićem, župnikom u Podmilačju. Kao i prošle godine ponovno smo susreli drage prijatelje bicikliste iz Dubrovnika, Splita, Šibenika i Metkovića koji su također bili sudionici ove biciklijade. Zahvalili smo Bogu na svakoj milosti u malenoj crkvici sv. Ive. Iskrena hvala fratrima u Podmilačju na divnom prijemu!

U subotu, 2. svibnja, osvanulo je kišovito jutro, ali putovanje se ipak nastavlja dalje. Krećemo prema Banja Luci. Negdje kod Bočca kiša prestaje i ukazuje se plavetnilo neba. S više radosti nastavljamo dalje, jer ipak je ugodnije voziti po lijepom vremenu. Brzo napredujemo prema Banja Luci i stižemo na Petrićevac oko 14:00h. Dočekuje nas g-đa Drina Čavar, predsjednica Misijske središnjice "Kristov stol", organizator ove manifestacije, kao i vlč. Boris Ljevak, župni vikar župe Pohoda BDM u Banja Luci, koji je bio koordinator za organizaciju programa. Pristižu i biciklisti iz drugih krajeva: Okučani, Zagreb, Marija Bistrica, Ogulin, Trsat. Upoznajemo se i družimo uz okrepu. Svi smo radosni kada stiže i biskup Franjo Komarica i svećenici banjalučke biskupije koji su naši domaćini. Slijedi zajednička molitva, fotografiranje i pjesma.

U koloni vozimo prema katedrali. Divno je vidjeti toliki broj biciklista. Nakon posjete katedrali s autima nastavljamo dalje prema Mahovljanima, Duhovnom centru banjalučke biskupije. Ondje se nastavlja druženje, a kada je stigao i biskup u crkvi smo zajedno slavili svetu misu pod kojom smo zahvalili za svaku milost koju smo primili od Gospodina ovih dana.
Nakon svete mise slijedi zajednička večera u konobi. Sudionici se pojedinačno predstavljaju i upoznaju ostale kako je prošlo njihovo putovanje. Dirljive su priče i svjedočanstva svih sudionika. Organizatori svim sudionicima dodjeljuju i zahvalnice. Biskup Franjo se pobrinuo da susret bude radostan. Svaka grupa započinje i jednu pjesmu. Divno je bilo osjetiti to zajedništvo u kojem smo bili kao jedna velika obitelj.

Naša ekipa s Brestovskog vratila se nazad iste večeri. Većina je ostala do nedjelje kada je predviđena sveta misa s biskupom u katedrali te posjet gradu i trapističkom samostanu Marija Zvijezda.

Zahvalni Bogu na ovom prekrasnom iskustvu vratili smo se svom domu. Od srca hvala organizatorima ove manifestacije, domaćinima u Banja Luci, ali i našem logističkom timu koji se pobrinuo za nas tijekom putovanja i za sretan povratak.

Povezani članci :

» BK "Sv. Franjo" Brestovsko na biciklijadi "Marija Zvijezda"

Uz 10. obljetnicu preminuća sv. Ivana Pavla II. i uoči dolaska pape Franje u Sarajevo, Misijska Europska Inicijativa "Kristov stol" iz Zagreba organizira 2. Međunarodnu biciklijadu Ivana Pavla II. "MARIJA ZVIJEZDA".Nakana ove manifestacije je...

» Završetak Biciklijade "Marija Zvijezda"

Drugi dan Međunarodne biciklijade sv. Ivana Pavla II., biciklisti kluba "Sv. Franje" vozili su dionicu od Brestovskog do Podmilačja. Bogu hvala poslužilo nas je dobro vrijeme i sretno smo stigli na odredište.Već nakon Donjeg Vakufa susreli smo...

» BK Sveti Franjo na biciklijadi "Marija Zvijezda"

U organizaciji Misijske europske inicijative "Kristov Stol" iz Zagreba, povodom proglašenja svetim Ivana Pavla II., organizirana je "Marija Zvijezda" – 1. Međunarodna biciklijada sv. Ivana Pavla II. Biciklijada se održava od 30. travnja do 03....

» Blagoslov vozača i vozila – Bakići (Olovo)

U organizaciji Biciklističkog kluba „Sveti Franjo“ s Brestovskog upriličena je vožnja biciklima u mjesto Bakiće kod Olova, gdje se već godinama održava tradicionalni blagoslov vozača, automobila i ostalih prijevoznih sredstava na...

» Bicikločašće sv. Ivi

Brestovsko – Podmilačje23.06.2013. u 04:00hPovodom proslave sv. Ivana Krsitelja, Biciklistički klub "Sveti Franjo" Brestovsko 23. lipnja organizira bicikločašće u Podmilačje. Zbog velike udaljenosti u vožnji mogu sudjelovati samo punoljetni...

» Bicikločašće sv. Anti

Povodom blagdana sv. Ante, koji se na poseban način obilježava u susjednoj župi, Biciklistički klub "Sv. Franjo" Brestovsko je na uočnicu sv. Ante uprililičio prigodno bicikločašće u Busovaču.Polazak je bio u 15:30h ispred župne crkve na...

» "Sv. Franjo" u Fojnici

Biciklistički klub "Sv. Franjo" s Brestovskog, povodom blagdana Duhova, organizirao je bicikločašće u susjednu župu Fojnica, gdje se na poseban način proslavlja ovaj blagdan.Dana 19. svibnja u 08:30h, ispred crkve Rođenja Blažene Djevice...

» Sv. Franjo u posjeti sv. Jakovu

U nedjelju, 12. svibnja, u organizaciji Biciklističkog kluba "Sv. Franjo" s Brestovskog upriličena je vožnja biciklima do svetišta sv. Jakova Markijskog u Deževicama, gdje se svake Mlade nedjelje na misno slavlje okuplja mnoštvo vjernika iz...

» Brestovsko Gospi u Olovo…

Već godinama se 1. svibnja tradicionalno hodočasti Gospi u Olovo. Vjernici brojnih župa iz Bosne i Hercegovine dolaze u ovo najstarije Gospino svetište na ovim prostorima i utječu se zagovoru Majke Marije.Tako su i ove godine mnogi župljani...

» BK "Sv. Franjo" u Kraljevoj Sutjesci

Unatoč zimskom vremenu, koje je nastupilo u nedjelju ujutro, 7 hrabrih članova Biciklističkog kluba "Sv. Franjo" Brestovsko, predvođeni seniorima Šimom i Matom, odlučili su biciklima krenuti do Kraljeve Sutjeske i sudjelovati na misnom slavlju...

» BK "Sveti Franjo" na Bobovcu

Dana 20. listopada, na kraljevskom gradu Bobovcu, održan je 11. molitveni dan za Domovinu kojega organizira Vrhbosanska nadbiskupija i 9. hodočašće pripadnika Ministarstva obrane, Oružanih i redarstvenih snaga BiH. Ujedno je otvorena i Godina...

» Biciklistički klub Sv. Franjo u Varešu

Povodom sv. Mihovila, zaštitnika župe Vareš, Biciklistički klub "Sveti Franjo" s Brestovskog organizirao je bicikločašće u Vareš.Zajedničko okupljanje bilo je u 06:00 sati ispred župne crkve na Brestovskom. Nakon molitve Anđeo Gospodnji i...

Hvaljen Isus i Marija!

Poštovani posjetitelji,

dobro došli na službenu stranicu Župe Rođenja BDM Brestovsko.

Ovim putem našim župljanima i svim ljudima dobre volje želimo približiti život naše župne zajednice, prenositi poruku Evanđelja i posredovati kršćanske vrednote.